Nov. 14, 2010

Jag är lite så där lagom trött på allt.
Ovanligt, visst?
Folk retar mig mest.
Och det är bara tråkigt att plugga.
Men det kommer nya dagar och nya tag.


Igår fick jag veta en kanon kul nyhet! =D
Karen kommer till Kungshamn över jul!!!
Jag ska sätta mig fast vid henne som ett klistermärke, så det så.

Annars så har jag mest sett på Supernatural idag och faktiskt läst ett par kapitel i boken.
Tills jag inte kunde hålla ögonen öppna mer.
Det är dumt det där, att man blir tok trött av kurslitteraturen.

Men nu ska jag istället laga mat.
Det kanske behövs för att pigga upp lite och så man orkar läsa mera.




P.S Tack för igår, Valeska och resterande flickor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0