Plugg pågår

Åhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har suttit här nu en stund men fattar fortfarande inte mycket mer..
Det är mycket räkna, och det gillar jag.
MEN lite svårt att lära sig och förstå när det finns EN uppgift på det vi ska kunna.
Hur ska jag kunna öva då?
Man lär sig ju siffrorna till sist, inte hur man ska göra.
Och sen kommer det sånt man ska kunna men huvudet står helt still av alla formler och grejer.
Jag blir knäpp.

Johan vet jag inte när han kommer heller.
Han skulle nog leka med en kompis men det får de göra hos kompisen eller ute.
För här inne kan de iaf inte vara.
Så har jag "tur" (tur som i *jag får plugga i fred några timmar till*) så kommer han inte förrän senare.
Men först ska jag lugna ner mig lite känner jag.
Andas ett par tre gånger och kanske stampa i golvet lika många gånger ;)
Och sen är det bara på't igen.

Vet inte heller när Börje har kommit sig hem.
Så jag har iaf planerat att vi ska ha en mys kväll Johan och jag.
Det gillar han nog :)
Kommer Börje hem innan dess så får han väl vara med eller inte.
Vilket han nu känner för.

Nej, ska nog ta nått och äta med tror jag.
Och sen andas och stampa och sen räkna så pennan glöder och huvudet snurrar.

Hej.

P.S Kom på att jag får mantra mitt "Jag kan, jag kan, jag kan, jag kan" ett tag med, istället för att säga att jag inte kan. Skärpning Jessica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0