Maj 25, 2010

Så då var sista dagen innan tenta gjord!
Redovisningen gick.. ja den är avklarad iaf.
Eftersom alla hade exakt samma svar på allt och vi fick prata så sent så var vi klara på två minuter kanske.
Han såg inte helt nöjd ut men varför ska man dra igenom samma sak som 10 andra grupper redan gjort?
;)
Sen vet han ju inte vem som är vem ändå så det kvittar ju.
Så nu är det plugg som gäller tills den tredje.
Eller ja, ifrån ikväll med paus på torsdag.
För om en stund åker jag till Torp med syster och förhoppningsvis komma hem med iaf ett par ballerina skor.
Och på torsdag ska jag ju som sagt jobba.
Men förutom de gångerna ska det pluggas i massor.
Jag kan, jag kan, jag kan osv.

Nej, nu ska jag fortsätta vänta.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0