Juli 21, 2010

En vecka sen jag skrev sist.
Men händer inte mycket så finns inte mycket att skriva.
Jag jobbar och försöker plugga.
I lördags var vi ju så klart på bröllop =)
Det är ju inte nått som händer varje dag :)

Har suttit och läst idag, men det är lite svårt..
Men imorgon ska jag nog börja räkna, det kanske fastnar mer då.
Ser på tv, nått program från England om en BB avdelning.
Och jag säger då det att om jag skulle få chansen att skaffa barn så hoppas jag verkligen att jag inte blir som den ena där. Hon bara skrek och uppförde sig allmänt störande.
Jag ska inte se på sånt här egentligen för jag vill aldrig föda efter jag sett på sånt här.

Imorgon blir det jobb igen, är lite slött eller ja, det har varit iaf.
Så ska jag tvätta imorgon med.
Så blir tvätt och plugg.
På fredag kväll blir det en träff hos Sandra med henne och Ramona =)

Nej, får se klart på detta hemska program.
Som jag ändå inte kan få mig att stänga av.
Och sen läsa lite och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0