Torsdagen avklarad

En snygging var här och hälsade på mig idag..
Synd bara att min mobil inte vill ta fina kort.. Iaf inte när det inte är solljus..
Men här kommer han..



Är Caroline som designat och gjort "glasögonen".
Och dom gillar han skarpt!

Nått jag däremot inte gillar skarpt är vissa föräldrar, eller ja en viss förälder, som säger lite väl för många dumma saker till en liten pojk.
Det är inga nya saker, det är samma sak som jag har "skällt över" nån gång tidigare.
Men att människan inte ger sig då??
Det enda hon gör är att få en liten kille väldigt förvirrad och fundersam.
Ge dig!

Men annars har dagen varit bra :)
Var hos syster och fikade och busade lite med barnen :)
Och nu ska jag äta nått och sen försöka sova tidigt :)

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0