Då var det måndag igen..

Idag har det rensats här i avloppen!
I köket och i badrummet har dom sköljt så nu jäklar ska jag väl kunna duscha utan att få en sjö på golvet!
Man kanske tom kommer kunna bada och tömma ut vattnet utan problem..
Och inget mer stopp i köket.
Kanon!
Sitter och väntar på att Medium ska börja..
Har haft skola idag, sen kom jag hem och följde med och hämtade Johan i Hunnebo.
Jag tänkte ju han skulle åka lite tidigare så jag fick träffat Carro och lämnat hennes present och så.
Men, ja han har inte bråttom.
Men hon har iaf fått den nu, bättre sent än aldrig ;)
Har även lyssnat på skuldebrev, räntelag och sakrätt.
Alltid spännande ;)

Imorgon är en ny dag, och den ska fyllas med plugg och lite små pauser med dammsugaren har jag tänkt.

Men nu börjar det!

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0