Närmar sig..

Slut spurts plugg som gäller nu i kväll och hela dagen imorgon.
Jag försöker hålla mig vid gott mod, och putta bort dumma tankar.
Jag kan, jag kan, jag kan!
Vi gick igenom koncernredovisning idag med ett par exempel.
Som det känns nu har jag nog koll på det. Eller ja, ganska koll iaf!
Fick tyvärr bara två exempel så dom gjorde vi i skolan och sen gjorde jag dem här hemma nu.
Funkar bättre hemma när jag kan tänka i det tysta (för det är det inte i föreläsningssalen) och kan prata högt för mig själv när jag kommer fram till hur det funkar :P
Så lite koll..
Så nu är det bara att spendera massa tid att fatta hur man räknar nyemission och andra spännande saker i årsredovisningen.. Men det ska nog gå fint det med.
Jag kan, som sagt ;)

Man får ju försöka fejka lite och säger jag det tillräckligt många gånger så kanske det funkar. :)
Hade bara näsan låtit mig vara en stund oxå hade det varit ännu bättre..
Men man kan ju inte få allt ;)

Nej, får ta tag i årsredovisningen och räkna lite nyemission.

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0