Aug. 14, 2010

Igår kväll kändes det som jag hade läst lite om allt, men kunde inget.
Idag känns det som jag inte fattar nått när jag räknar.
Fast jag vet att jag visst vet ungefär hur man ska göra, kanske, men så är det en sak som jag inte fattar alls och då fattar jag så klart inget.
Så ett psykbryt är nära, mycket mycket nära.
Så jag tar en liten paus nu.
Och sen på't igen.
Ska snart rätta den gamla tenta jag har övat på nu.
Se om det är lite rätt iaf.
Behöver ju inte vara alla rätt, bara tillräkligt många rätt.
Är ju inte så jag tror jag ska komma på lördag (endast en vecka kvar!!!) och få full pott.
Men jag ska klara godkänt!
Får bara sluta sura ihop när jag inte fattar.
Sitter och mantrar för mig själv att jag kan osv. Men på nått sätt slutar det med jagkan, jag kan, jag kan slå sönder nått snart!
Oops.. Var väl kanske inte så det mantrat ska gå..
Men det blir bra, ska bara hitta den där tron på mig själv.
Och jag önskar så att jag inte skulle jobbat denna veckan som kommer..
Det blir nog en jobbig vecka så på lördagkväll nästa vecka sover jag nog vid sju ;)
Men sova är ju skönt så det är ju inte fel.
Men innan dess får jag inte sova så mycket, då får det bli att plugga länge om kvällarna när man kommer hem.
Jag kan, jag kan, jag kan.

Nej, då får jag väl återgå.
Ska ta mig ett glas kallt vatten först.


Innan hon växte upp och fick psykbryt över tentor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0