En annan dag i april

Seminarie imorgon..
Jag vill inte..
Men har inte så mycket val.
Får snällt sitta där och hoppas på att jag får ur mig några ljud.
Har läst alla kapitlen vi skulle göra, men inte ett endaste dugg smartare känner jag mig.
Det är verkligen bara dravel.
Ibland tyckte jag att jag såg nån "röd tråd" men den försvann snabbt i nästa stycke och jag satt kvar som nått frågetecken. Så de där frågorna vi ska diskutera imorgon.. Dom blir inte lätta. Hahaha.
Men men, jag får helt enkelt se till att jag säger en mening preciiiis då läraren kommer ;)

Efter seminariet så har vi en timme med info om de valbara kurserna vi ska läsa sista året.
DET däremot kan bli intressant. Om inte annat kommer vi känna att det snart är sista året och snart är vi fäääärdiga.
Efter det blir det grupparbete. Så blir en lång dag imorgon, är nog inte hemma förrän halv sju.
Men men, 9 veckor kvar. Så bara att stå ut :)

Nej nu ska jag nog snart packa väskan och borsta tänderna, snart medium och det tittar man bra på i sängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0