Söndag

Det där sura han fick igår gick över ovanligt snabbt.
Plötsligt stod han här, en kvart senare, och försökte fjäska och vara trevlig med en cola.
Hahaha.
Ja ja.
Så jag pluggade och han spelade tvspel. Sen kom Johan och då spelade dom tvspel.
Sen gick Johan med Carro till linbanan där dom var och lekte och då spelade han tvspel ensam igen.
Jag fick iaf gjort labben, gott det. Inte för jag fattade så mycket men. Hahaha.
Så nu börjar jag iaf komma i kapp lite.
Nu på förmiddagen har jag läst ut kompendiet, fast inte utan att nästan somna fem gånger först.
Det är sövande tråkigt och har en massa konstiga formler.
Men nu är den iaf genomplöjd.
Nu väntar jag på att Robin ska vakna, för vi ska nog till Martin och hälsa på en sväng..
Om han inte glömt mig och åkt ändå ;)

Men jag får väl iaf ta på mig lite kläder och borsta håret om det är så att han ringer och säger att NU åker vi.
Man vet aldrig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0