P3 Live

Mamma ringde förut och sa åt mig att lyssna på P3.
Detta var mitt i Grey's så det kunde jag ju inte så klart ;)
Men jag lyssnar nu :)
Det är Håkan, underbara Håkan!
Jag blir så glad av att höra honom, nästan så det ryser i mig.
Det är nästan så jag ser honom framför mig där på scen.
Vi MÅSTE komma iväg och se honom på riktigt Karen!
Nån gång så!
Eller kanske han kommer och knackar på dörren en dag och vill spela för mig?
;)



Jag måste nog ta en Håkan lyssnar dag snart.
Glömde ju det totalt när han spelade på Liseberg
och jag skulle göra det egentligen. *Skäms*
Kanske ta det imorgon och ta städningen på samma gång.



Me just love him!!

 

;)


Kommentarer
Postat av: Karen

Han är underbar!

2009-10-29 @ 07:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0