...

Hej hej hallå dagboken. (Eller ja bloggen)

Jag lever, är bara väldigt trött och önskar torsdag vore här snart.
För då behöver jag inte upp till bussen!
Jag är så trött och huvudet är inte på topp än efter arbetet i helgen och så var det pang på nästa kurs.
Jag har inte orkat läsa något än, så känner mig stressad över det med.
Ge mig heeeelg!!
Jag vill sooova en dag, blir ju torsdag då för sen är det ju fredag ;)
Men som jag ska sova då.

Sitter i skolan nu och väntar på att föreläsningen ska börja.
Ska försöka hålla mig vaken..

Nu är det iaf bestämt att jag ska jobba ensam i denna kursen.
Sa till henne igår att jag ville testa på att göra det ensam för att se hur det går.
(Tack mamma för de orden). Och hon bara nickade och höll med så det löste sig ju bra.
Så nu kan jag bara skälla på mig själv..
Stressad stressad!
Ja ja, får andas djupt och sen bara beta av allt som ska göras.
Finns inte mycket mer att göra.

Ni ska veta jag är snygg idag..
Ena handen har jag tagit bort naglarna på. De satt inget bra och började bli gula??
Det var inte fint om vi säger så..
Och på andra handen har jag dom kvar, trasiga och gula.
Men de är inte så lösa som de förra men innan fredag får dom ju vara borta.
Så nu har jag korta naglar på den jag tog bort dem på.. Känns ju inte helt bra kanske.
Fingrarna blev så knubbiga ;) Men som tur är växer ju naglarna!
Så nästa gång jag gör naglar ska jag göra det när jag är rik och kan gå till en riktig en.

Nej nu ska jag gå och ställa mig utanför dörren till föreläsningsrummet.
Vi börjar om en kvart.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0