Dravel

Ja då är föreläsningarna över för denna gång.
Så nu är det en och en halv vecka där det står labb 2 och hemtenta på schemat.
Så idag ska jag sitta med labb två och göra så klart som möjligt. Vill bli klar med den snabbt så man kan börja men hemtentan snabbt, för då kan man förhoppningsvis få ett par dagar att slöa på innan nästa kurs sätter igång den 9:e. För då är det ingen vila i tio veckor. Mycket att läsa så bara att hård plugga direkt.
Magnus erbjöd sig att vara bollplank i den kursen om jag behövde ett sånt :)
Är ju, tyvärr, ingen som riktigt vet vad det är jag suckar om nu när jag läser så då var det iaf skönt att ha någon man kan prata med när det är nått.

Men nu ska jag jobba på, när labb två är klart är det städning hemma som gäller!
Och sen hemtenta för hela slanten, så på fredag hoppas jag att jag kan börja med den iaf :)

Ha det gott.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0