Vill inte :(

Så där.. Då var labben klar. Jag har inte skickat in den för jag är lite osäker på om jag ska gå igenom frågorna igen eller om jag ska strunta i det.
Kan bli lite trött på den där människan som jag jobbade med sist gång.
Hon ska låta så duktig när hon i själva verket inte kan nått.
Hon frågade förut hur det gick och jag sa att jag hade gått igenom alla frågorna men hade ett par delfrågor som jag hade hoppat så länge och då fick hon frågat vilka det var, som om det var helt otroligt att man ens kunde hoppa över några för de var så lätta. Och då hade hon precis börjat?
Likadant var det med frågorna till muntliga tentan, jag hade frågat henne säkert 4 gånger om en fråga men hon visste inte alls och ingen aning en gång. Sen fick jag hjälp med den frågan av ett par andra tjejer precis innan tentan (och tur var det för just den frågan fick jag så klart). Så när jag kom till skolan dagen efter frågade hon och en annan hur det hade gått och jag berättade om denna frågan och att "så här är det ju, var inte svårare än så". Och när jag sätter mig så säger hon "ja men den frågan är ju si och så och si" precis som om hon vetat det heeeela tiden. Hon fiskar bara efter svar för hon själv inte fattar nått. Och det är lite störande emellanåt.
Jag kan självklart sitta och diskutera saker och hjälpas åt men då vill man ju ha nått tillbaka, inte bara själv sitta och försöka ge henne svar. Ja ja.

Snart är det fredag med. Och det gillar jag INTE. Inte ens lite!
För då flyttar han :( Fast ja.. Han kommer tillbaka på måndag för då ska det städas i lägenheten.
Men sen åker han. *poff borta*
Men vi ska försöka hitta en luftmadrass så han kan komma hit och sova ändå.
Han får ju allt snällt komma och hälsa på ändå.
För förhoppningsvis blir han inte storstads människa med näsan i vädret ;)
Men jag får en ny granne, en som man känner. Så kanske man kan få nässlat in sig där och ändå kunna gå över till grannen ibland? Mjuka upp honom till att ha mig där på "fredagsmys". Hahaha.
Robin skulle säga att det ingick lite ansvar för att bo i lägenheten ;)
(kommer han inte alls säga men lät kul ;))
Ja ja, vill ju inte ha den nya grannen, vill ju ha kvar den jag har.. Men inget jag har något bestämmande i.
Bara le och se glad ut. Fast jag varnade honom att jag kommer slänga mig runt benet på honom och skrika så han inte kan åka ;)

Nej, städa är mitt nästa projekt.. Frågan är om jag kommer så långt.
Har ont i huvudet så funderar mer på att vila en stund.
Men nästa projekt är att städa, och sen ska de kommande dagarna ägnas åt hemtentan.

Hej, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0