Då var det måndag igen..

Då var det måndag, fast nu är den snart slut.
Idag vaknade jag rätt okej pigg ändå. Blev lite förvånad fast sen har jag mest gäspat hela dagen från klockan tio.
Föreläsning hade vi idag. Förstod inte mer än vanligt.
Läste lite på bussen tills ögonen gick i kors.
Sen stensov jag, jag var glad jag vaknade innan jag skulle av.
Har fått nytt lås idag. Dörren verkar funka bättre att stänga nu oxå.
Inte fel.
Slöade lite när jag kom hem, när jag skulle ställa mig och göra mat knackade det på dörren.
Då var det Johan som frågade om han fick vara här.
Så det fick han, orkade inte tjata emot nått.
Så vi har spelat tvspel. Var inte det jag behövde göra idag om man säger så.
Men men.
Så funderar jag på att ta lackväskan och den kort korta kjolen och ställa mig vid en kant nån stans.
För jag vill ha en lite större säng. Är lite trött på att vakna av att smälla huvudet i väggen, betongväggen.. ;)
Men min får allt duga tills man skulle ramla över en större.
Nej nu ska jag nog starta en disk och så läsa ur min roooliga bok.
Somna lär jag göra.. Men sova är ju skönt ;)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0