Åhhhh!

Är det så att det är väldigt svårt att klicka ett par gånger i ett program, så ramlar det fram tabeller?
Är det bara jag som är väldig klick-galen och klarar det snabbt?
För jag FATTAR INTE vad det är som är så svårt för den där andra människan??
Nu har jag gjort ett (till) index, jag har fått fram statistik, jag har gjort olika statistik på flera olika saker.
Och hon... Ja inget har hon skickat iaf, och när jag frågade på sms så "går det så där".
Vad är det som är så svårt??
Ett tag satt jag och hade lust att skicka helt galna tabeller bara för att se om människan ser felen.
Det jag hoppas nu är att hon är bra på att skriva diskussion och slutsats och sånt. För sånt kan inte jag.
Så hon iaf gör NÅTT på den här kursen.
Men nu skulle hon äta så vi får väl se.

Förutom de där tabellerna och indexet (som tog väl en timme eller mer att göra) så har jag tvättat all tvätt, hängt upp den och gjort mat.
Men alla kan vi väl inte vara sådana.

Nu vill jag bara ha de där arbetet klart så jag slipper fundera mer på det!
Skulle varit till pressbyrån med och hämtat ut min bok, men har inga planer på att gå i detta vädret vi har nu.
Blåser och tok regnar. Och få skjuts av Börje kan jag nog glömma för jag sa nej till att ha Johan.
Men det känns ju som att mitt skolarbete är viktigare än att underlätta hans liv.

Nej nu ska jag fortsätta med arbetet, var bara tvungen att klaga lite.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0