Måndag

När ska hemtenta guden komma till mig och ge mig lite hjälp?
Jag är så slö och seg. Fy på mig! Och så bli jag stressad men gör jag så mycket åt det? Neeej.
Bara sitter och tittar på pappren, försöker fatta, gör ett till test i programmet vi har till statistiken, blir inget klokare och sitter och tittar igen. Då går det inte så mycket frammåt :P

Nu kommer antagligen Robin snart ringa. Han trodde vi skulle börja städa nu runt tolv.
Så då blir det lägenhetsstäd. Fast de har kommit överrens om att vi bara tar det värsta.
Så jag kan tänka att vi lägger mer kraft i kök och badrum och bara drar över golven och så i de andra rummen.
Sen blir det hem, ta en dusch och hemtenta sitta resten av veckan!
Om jag nu inte ligger här utanför och håller fast Robin i benen medan jag skriker, stor tjuter och sparkar med benen ;)
Har förvarnat honom om att det kan hända..
För jag gillar det inte! Bara lämna mig här så. Fy sjutton alltså!
Jäkla ego att vilja leva sitt eget liv eller??? När man kan gå här år ut och år in och jobba på llentab och se på film med mig. Hur kan man välja att utbilda sig och testa på ett nytt ställe att bo på framför mig??
;) 
Nej då, så farligt är det inte. ;) Jag tycker det är bra att flytta och testa på nått annat och så klart att utbilda sig!
Se nått nytt, alla behöver ju inte sitta här som jag gör och alltid kommer göra ;)
Så han gör rätt i att testa på innan han suttit fast här som en annan och vägrar flytta på sig :P
Och jag har ju hans telefonnummer och jag vet att han ska bo i Göteborg ;)
För det är väl inte sååå stort så man inte ska hitta honom eller? ;)
Och han, har han sagt, ska komma och hälsa på oss här uppe rätt som det är med.

Nej fortsätta med uppgiften innan han ringer kanske.

Oj, nu ringde han. Och han har precis åkt från Göteborg nu. Det tog lite längre tid på arbetsförmedlingen än vad han hade tänkt. Han har visst aldrig varit där förut ;)
Så nu har jag en stund kvar innan han kommer iaf. Så då får jag jobba på.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0