Vi vet alla vem jag menar

Hur jävla svårt kan det vara att ge en lite stöttning när man ber om det?!?!?!
När man ber om ett litet jävla peptalk?!?
När man bara vill höra "du är duktigt, du klarar detta fint, detta kommer bli så bra så".
Det som man själv sitter och säger och sagt så många gånger under de senaste veckorna.
Men får man nått tillbaka när man BER om det?!?! Neeeeeeeej!
Då läser man så man kan inte skriva nått.
Sen har man tankarna på annat för man försöker lära sig nått program och spelar.
Så inte ett litet jävla "du klarar detta eller du är duktig som kämpar" får man.
Något som hade gått så mycket fortare att skriva än en jävla novell om varför man inte kan skriva det???
Vilken kanon polare, men jag ska väl inte vara förvånad. Jag stöttar men får inte mycket tillbaka.
Tack för det lixom.
Hade inte den stackars pojken behövt en så hade det troligen varit lättare att inte ha med honom att göra men vill ju inte han ska känna att någon mer försvinner.
Har försökt en gång, hur ont det än gjorde, men människan var ju ALLTID i Hunnebo hos MIN syster eller bror, så kom inte ifrån honom då och sen blev det som vanligt igen.
Och som sagt, vill inte göra så mot pojken, för hur mycket jag än skäller och kan sucka så tror jag han behöver den "trygghet" och kärlek jag ger honom. (och de andra i min familj)

Hmm.. Nu blev det bara rörigt, alla tankar och allt på en gång..
Så jag slutar skriva nu.

Nu ska jag iaf inte prata mer med honom idag.

Det orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0