Slut på ännu en vecka

Söndagen går mot sitt slut. Och jag har gjort lika mycket som vanligt. Typ, inget.
Eller jo, jag har ju varit hos Börje på förmiddagen, hemma ett par timmar, Tumlaren, hem för att duscha och så var jag hos Micke en stund. Sen har jag inte gjort nått igen. Ska väl se lite på tv och sen sova, skola imorgon!
Se om jag kan hålla mig vaken imorgon ;) Han är ju rätt sövande, läraren..
Såg att han lagt ut övningar, på 33 sidor!! Tänker inte jag skriva ut hemma iaf.
Får bli i skolan, har pengar på kortet som jag fick när jag började. Så får ju använda dem innan det är slut på terminen.

Nej får väl dricka lite mer vatten, för det är ju så gott. ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0