En paus i pluggandet

Nej nu tar jag mig en paus... Tycker det blir ofta men man kan inte sitta för länge har jag märkt med alla dessa uträkningar och jox. Så då tänkte jag att jag kan ju passa på att skriva här och tömma huvudet lite.
Inte för jag har så mycket att skriva skulle jag tro.
Ingen träning blir det iaf för mig idag eller imorgon, bestämde att det är bättre jag stannar hemma och pluggar!
Har ju varit så de andra dagarna att jag tänkt fortsätta plugga efter träningen men då kommer jag aldrig igång...
Så lika bra att sitta kvar. En längre paus ska jag ha klockan nio för det är ju onsdag och det betyder ju Grey's!
Det missar jag inte :) Bröllopsdax idag... :)

Har suttit här hela dagen och tyckt det luktat så illa här!
Luktade nästan som bajs blöja. Inte så gott med andra ord. Så gick här och luktade på saker och så men hittade inget.
Men nyss upptäckte jag att det luktade värre vid ingången till rummet. Fick kollat i skolväskan så jag inte glömt nån macka där eller nått. *hahaha* Det hade jag inte! Men det visade sig att det var i städskrubben det luktade, min mopp stank! Trots att jag luktade på den förut och inget kände :P
Så nu ligger själva "trasan" i varmt vatten och tvättmedel så det kanske slutar lukta så illa!
Var ju ändå skönt jag hittade vad det var som luktade, började tro det var jag själv som luktade så illa ;)

Idag ska jag äta tonfisksallad!!! Goooooott!
Skulle varit till affären och handlat med.. Men det får vi se på.. Om jag hinner och har lust.

Vägning var det idag med, och lite mer har det gått ner. Det går verkligen sakta men säkert! :)
Och det är väl bra det med. (Ja jag vet, jag ska vara nöjd, det är jätte bra och bla bla bla. Men man vill ju helst det skulle vara klart dagen efter man börjat :P)
Men är ju bättre när det går sakta säger dom som vet så jag sköter mig ju bra då :)
Och nu ska jag ju börja äta lite igen, så får vi se hur det går...
Men ska säkert bli så bra så. :) Bara man rör på sig så! Ska bara komma in i det först... *haha*
Att det ska vara så svårt att bara ta en promenad... Men för mig är det iaf näst intill omöjligt att komma ut på det. *hahahaha* Svårare än att komma in i duschen när man bara går hemma ;) Eller att städa. *haha*

Nej jag får väl fortsätta nu... Jag blir så stressad. Ovanlig :P

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0