Lite till..

Jo förresten, jag har bestämt mig för att behålla båda paren skor.
Som Caroline skrev, så har jag ju skor då. Som jag vet jag gillar och som passar.
Skorna brukar inte hålla så länge för mig så lika bra att ha båda då. Kanske?

Börje ringde nu om träningen. Och fick skällt lite på mig för jag ingen lust har att åka dit med dom två.
Försökte förklara hur jag tänker, att det inte är kilona som det gäller. Men han verkar ha svårt att förstå mig.
"Du kanske träffar andra du känner där, vi är ju inte ensamma". Nej det vet väl jag med.
Men jag kan väl tycka det är jobbigt för det? Sitta där och skämmas för att jag orkar trampa tre gånger på cykeln och sen inte kunna andas. Men skulle jag inte med kunde jag lika gärna skita i allt.
Men varför måste han dra med sig alla andra då.
Stor lust att bara inte svara i telefonen, för trött är jag. Om han nån gång skulle försöka förstå hur jag känner.
Även när jag VET att det jag känner är dumt. Jag vet att jag måste träna, jag vet att det kan finnas folk jag känner.
Men det är jobbigt iaf.

Förklarade för honom förra veckan att jag är lite rädd att göra detta för jag är rädd att det enda som försvinner är brösten.
Det enda jag har att locka med (som syns iaf) och tänk om de bara skulle försvinna?
Och magen vara kvar? Hur kul är det att bli en plattbröstad stormagad sak? Är ju dom som gör att resten inte ser så illa ut, för det är lite mer proportioneligt (stavning?). Vill inte se ut som ett päron ju.
Men det där kunde han inte förstå alls heller. Jag fattar väl att de blir mindre och det gör inget så länge magen oxå blir mindre och så längde de inte blir för små. Vad ska jag då locka med? :P
Men sen tänkte jag att hela banken är full med pengar, och det finns massa plastikkirurger.
Finns väl t om inlägg du slänger i bhn så behöver inte lägga mig under kniven ens ;)

Vill inte följa med dem dit. Önskar hon jobbar eller nått. Klockan tre tydligen ska vi dit, för då har vi ätit halv tre.
Så ska väl få spy lite med. Sikta på hans knä tror jag.

Han tyckte visst inte jag skulle ha ett båda tränings och simkort. "För du gillar väl inte att bada där ändå" ?
Jag har väl badat där förr? Eller va? Simma kan jag väl göra, kommer nog inte så långt innan jag sjunker med nästa gång kanske jag kommer längre.
En mp3 hade varit skönt att ha tror jag, kunna lyssna på min egen musik och slippa höra hans "så här jävla bra är jag" snack. Hmm..  Kan ju lyssna på musik med mobilen.. Ta med telen och hörlurarna kanske.. Vem behöver mp3 när man man spela musik i telen. ;)

Vet ni vad jag gjorde nu? Nu skickade jag ett mail till henne och förklarade hur jag tycker om att träna med folk och bad om ursäkt för jag lär säkert vara otrevlig. Kändes som det är en början iaf. Kanske löjligt men bättre det än att det blir massa missförstånd och jag är en så hemsk otrevlig sur människa som inte gillar nån. Fast sån tror dom ju att jag är ändå :P

Nej, nu ska jag ta mig en dusch och klockan tolv är det dax för lite skogsbär.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0