Snart natten

Det är fredagkväll och vad gör väl jag då om inte sitter och är uttråkad och rastlös!
Varför bryta en tradition? Ingen fredagsmys kväll idag heller.. Nu vet jag nog inte när jag pratade med honom mer än när jag stött på honom på utsidan och sagt hej. Han är inte den som stannar och pratar utan fortsätter bara gå.
Men men han kommer tillbaka ;)

Kollar på nån film på femman nu och sen ska jag väl lägga mig. Johan kommer nån gång mellan åtta och nio. (Zzznark)
Så kanske kan vara bra om man är lite pigg då ;)

Gick fint att träna idag, när vi var på maskinerna var vi ensamma. Skönt! Men sen var vi kvar efter stägningsdax egentligen så det gick en karl och dammsög under tiden vi cyklade på slutet. Men det var dom själva som sa vi kunde stanna så. :)

Nej nu var det nog tomt..

Snart sova dax då..

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0