Städat och klart

Då var det lite renare här. Fast tycker allt ser dammigt ut fortfarande... Hur roligt är det att damma när man dammar, och sen vänder sig om och det är likadant igen :P
Tycker det är så tråkigt att städa, allt ser ju likadant ut som innan bara att dammråttorna är borta.
Nästan så man skulle möblerat om varje gång bara för det ska se nytt ut, men.. neeeeej det varken jag orkar eller kan..
Allt får allt stå som det står nu.
Fick satt på lite 60 tals musik här och spelat för grannarna medan jag höll på. Han som spelar hemsk hårdrock uppskattade det nog. ;)

Nu ska jag sätta mig och försöka få ihop ett personligt brev till skolan i Uddevalla..
Får se hur det går, har skjutit upp det alldeles för mycket.
Men nu är det väl dax tycker jag.
Sen ordentliga kläder kanske ifall hon ska komma sen.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

duktig du e=)

2009-05-09 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0