Sommarlov! ;)

Nu sitter jag hemma i min soffa och jag har sommarlov!! ;) *Sjunger Den blomstertid nu kommer*
Ikväll ska jag iaf njuta och låtsas att det är bra, imorgon kan jag oroa mig för pengarna.
Sista tentan är gjord, nu ska man bara vänta på resultatet.
Känner mig rätt nöjd iaf :)
Satt från ett till tio över fyra! Tror ni jag var förvånad? Jag trodde jag skulle sitta max en och en halv timme *haha*
Så jag räknade på så gott jag kunde... Frågan är om jag använde rätt sätt att räkna på ;)
Det återstår att se.. Men som sagt, jag känner mig nöjd iaf.

Så var lite busig nu på kvällen och till sista målet för dagen åt jag... Kina mat.. Har egentigen inte råd till sånt men lite får man ju fira :) Plus att det räcker nog till två måltider till, är ju inte så mycket man får i sig nu.

Nått mer är inte planerat ikväll iaf, ska bara sitta här och känna ett lugn... Iaf en stund till borde jag väl klara innan jag blir tokrastlös :P Hade lite sug på att gå ut och dansa när jag var på väg till Trollhättan, visade sig att jag hade bra musik i telen ;)

Nej, har inte mycket mer att skriva så ska glo på tv.

Ha en härlig fredag.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0