Oh no!

Hel*ete.... ! Jag har glömt anmäla mig till omtentan, jag har tänkt på den massor, vetat att den är, sagt att jag ska göra den.. Men jag har glömt anmäla mig till den! Nu har jag skickat iväg en anmälan.. Men inte säkert jag får komma med.. För egentligen ska det göras 7 arbetsdagar innan... F***n.. !
Men kanske de är på bra humör och tar med mig ändå.. Hoppas!
Åh, jag har ju tänkt anmäla mig som i helgen men sen glömt bort det lika snabbt! Tröttsamt...
Inte mycket att göra åt men. :(

Nej nu får jag återgå till pluggandet, försöker iaf.. Men så det går sakta med alla dessa konstiga ekonomisa engelska ord och uttryck.. Översätter dem till svenska så vet jag knappt vad det innebär ändå :P
Men men, bara att plugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0