Lite dravel för ovanlighetens skull

I natt för andra natten har jag sovit med tandställningen, jag gör de när jag känner jag behöver det. Kanske ska göra det varje natt... För nu har jag iaf så ont i min framtand! Känner hur det bultar i den och hur öm den är när jag kommer när.
Det är tur jag bara dricker... Jag är ju så rädd att jag kommer tappa den tanden, och vad gör man då? Går runt med en glugg?? Ja inte tänker jag visa mig ute bland folk då eller prata med nån. Har man inte ens råd att gå på vanligt undersökning lär man ju inte ha råd att skaffa ny framtand. Hoppas ju på att det inte blir så va klart, men det känns som det skulle kunna hända. Men det får väl bli ett problem om det händer.

Så till nått annat, det har blivit dåligt med träning nu. Denna veckan har jag bara tränat EN gång!
Visst jag har varit i väg, haft ett liv inte bara suttit här och vääääntat på att Börje ska bestämma att NU kan jag.
Synd att det är så tråkigt att gå själv bara... Men kanske det är det jag får börja göra.. Vill inte.
Då känner jag mig så liten och vilse. *hahaha*
Ja ja, idag blir det nog inget heller för de stänger tidigare idag och Börje jobbar längre än så.

Nu ska jag, är det tänkt, sätta mig och plugga!
Halv två kommer Johan och då blir det ju inte så mycket gjort eftersom han ska nästan hänga en i benet ;)

Men kanske jag skriver sen.

Kisses

Kommentarer
Postat av: sandra

Men gå inte ensam utan ring mig så tränar vi :)

(ps nu fick du en kommentar oxå fniss)

2009-05-21 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0