Hjälp!

Jag behöver lite hjälp och tips!
Jag vill ha tips på 80 tals kläder.
Jag kan säga direkt att jag tänker inte gå med bar mage ala Madonna :P
Och inte gärna tajta cykelbyxor heller! *hahahaha*
80 tal var det, inte vem som mest ser ut som Michelin gubben ;)
Hår har jag lite koll på, smink lika så och även de hemska smyckena. (Tycker det är ett hemskt mode 80 talet haha)
Pastellfärger, axelvaddar, midjekorta kavajer och benvärmare ;)

Men vill ju ha tips på vad jag kan ha på mig.
Något som är lätt och vääääääääääldigt billigt att få tag i.
Nästan så billigt så man bara får det helst. *haha*

Så vill ni hjälpa mig med några tips??

Kom igen nu!

Vad ska jag ha på mig på 80 tals fest?!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Varför inte Madonna? ;)

Jag tycker du har koll på vad man kan klä sig i. Åk bort till Barncancerfonden o kolla. Där kan du ju hitta nån kavaj med axelvaddar till bra pris...



PS. Emilia har rosa benvärmare om du behöver ;)

2009-05-23 @ 19:25:50
Postat av: carro a

älskar pastell jag skulle som sagt fötts tonåring;)

2009-05-25 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0