Fy fan vad jag är bra! ;)

Fick hämtat ut tentan i internationell ekonomi, gick inte så bra men bättre än vad jag trodde :)
5,5 poäng från godkänt, känns ju lite surt men då vet jag iaf att jag inte missuppfattat allt :D
Så det är bara att fram anteckningarna och böckerna och plugga igen.

MEN..

..när jag kom hem, tittade jag på min sida på högskolans hemsida. Där står alla betyg och sånt.
Och då ser jag.. Att jag fått godkänt på marknadsförings tentan!!! :O :O :D
Jag är nog fortfarande lite i chock.. För jag fattar inte hur det gick till!!! Den var ju såå svår och hemsk och jag kunde inte nått, hoppade t om över en fråga... Men så glad!! Så på måndag blir det att hämta den tentan och kolla på hur i hela friden det gick till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0