Dagens dravel

Inget svar från skolan än... Hoppas hoppas.

Idag har jag pluggat lite, spelat lite och tränat. :)
Funderade allt på att ta med boken och sitta med den medan jag cyklade, men kunde inte med. *hahaha*
Nu väntar jag mest på att klockan ska bli nio och det är dax för hemmafruarna.

*hahaha* Nu skrev jag "förut idag slog en tanke mig att en svartvit blogg (ja grå då med va klart) och lite kort men gärna den headern jag har, kanske lite mörkare bara men fortfarande färg kanske hade varit nått". Ja men när jag skrev det så slog det mig... Måste vara från Kristinas header jag fått det! Då känns det ju lite samma. *haha*
Trodde man att man kommit på nått eget :P

Imorgon ska jag passa pojkarna i Hunnebo på eftermiddagen. Christian visste inte när han skulle sluta, så jag vet inte om jag hinner träna med Börje imorgon.. Någon som vill till Tumlaren imorgon på förmiddagen eller så?
Man kan ju försöka iaf ;) Tråkigt att gå själv ju..

Nej nu ska jag fortsätta vänta på klockan :P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0