Sista dagen i mars

Idag har varit en rätt bra dag.
Vaknade visserligen tjugo över fem men fick ligga kvar till sju.
Sov dåligt där emellan men det kommer sig nog när jag vant mig lite mer.
Var så skönt att åka bil in. Ingen trängsel, inte massa jobbiga folk.
Föreläsning på förmiddagen, lunch och sen var det övningar som gjordes på eftermiddagen.
Åkte bil hem. Skööönt.
Innan lunchen var över så ringde det en karl från SKTF, det visar sig att jag ska betala något annat i avgift till akassan så jag ska ha pengar tillbaka :D Han behövde bara ett intyg från skolan och mitt kontonummer, så fixade ett intyg så nu fattas det bara ett frimärke sen ska det skickas. Så ett par skor och kanske ett par hela jeans?
Sen lägga undan resten.
Och när jag kom hem så låg deklarationen på golvet. Så öppnade den, andades, med darrande händer öppnade jag det och var beredd på att gråååta. Men fick mig en glad överraskning! :D Jag får tillbaka pengar istället! wwiiieee!!

Sen ringde Jenny, och henne fick jag lova att vi skulle gå ut på påsk. *hahahaha*
Sa att hon inte får ändra sig nu för då kommer jag bli suuur. ;)
Men nu har jag iaf nån som ska ut med mig. Hoppas det blir så bara.
Se till så jag skickar in pappret imorgon så kanske jag får pengarna innan påsk ;P
Kunde passat bra då. *haha*

Och mat fick jag gjort, och t om det smakade bra! Och det är ovanligt!

Sen somnade jag på soffan, *haha*

Så en rätt bra dag har det varit. Och lite pengar ska komma min väg. :)
Det är ju inte fel.

Nej nu ska jag fortsätta se på tv.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0