Torsdag

Host host host host, snörvel, snörvel, snörvel.
Jag bara äääälskar att vara förkyld!
Eller inte?
Hahaha, ja ja det går över.
Men just nu är det lite jobbigt ;)
Jag kom på igår att jag blir ännu mer lätt irriterad när jag är dålig.
Är det i vanliga fall men ännu värre just nu. *haha*
Tur jag kom på det så jag kan stanna inne, ensam. :P

Frågade på facebook om det var nån som ville gå ut med mig på påskafton
men inte en människa har svarat.
*hahaha*
Och då jag fått ORDER på att gå ut
av både Karen och Valle så får jag väl gå ensam :P
Det löser sig nog när det väl är där,
är ju ett par veckor kvar.
Funderar på att fråga Emma, var ju länge sen vi gjorde nått nu.
Eller hur var det du sa Karen? ;)
Ja ja, som sagt det löser sig nog.
Kanske varken har lust eller råd att gå ut då. ;)

Nej nu ska jag, glo mer på tv och snora.
(som ni fattar åkte jag inte till skolan idag)

Kisses *med munskydd*

Kommentarer
Postat av: carro a

vi ksn ju se på utgång längre fram, vet ej när de e en gång... tror i ofs att jag jobbar:/

2009-03-26 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0