Ny vecka, igen

Denna dagen flög då förbi denna med. Iaf till halv åtta sen har det gått lite segare.
Idag har jag haft Karen, Börje och Johan här.
Vi gjorde mat och spelade tv spel och vissa tog sig en liten middagslur ;) Finns bildbevis men orkar inte lägga in dem från mobilen. :P
Efter sex var det tomt här, och då har jag.. Suttit framför datorn som vanligt. *haha*
Men nu är det snart dax för sängen, skola imorgon. Första föreläsningen.
Sen är det hemma onsdag och skola torsdag och fredag.
Har skickat mail till Janette på kontoret för att påminna om att här finns jag om de där pärmarna behövs fixas.
Lite extra pengar hade ju inte varit fel.
Men det är bara att vänta och se vad hon svarar.

Men nu får jag packa väskan och så och palla mig i säng.

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

undrar vem dom dær vissa ær ;)

2009-03-25 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0