Nu var det visst måndag igen..

Idag vaknade jag bra sent! Tydligen sovit hårt då...
När jag vaknade drömde jag nått om att alarm gick och klockan var åtta. Lite tidigt tänkte jag, men just då började grannens klocka slå och den slog lite mer än åtta gånger! Så fick jag kollat på klockan och jo, klockan var inte åtta..
Så det var bara att vakna då.
Så nu har jag vaknat framför tvn, ätit frukost och kollat runt överallt, så nu är det bara att sätta sig och plugga igen.
Se om nått fastnade igår... *haha* Lite svårt med alla L, U, Y och pi och allt vad det är som är med. Varje bokstav har också olika följd bokstäver ibland.. Lite lurigt det där.. Men men nått kanske fastnat iaf...
Hoppas kan man alltid göra :P

Och ingen sol idag? Var ju det jag sa.. ;)
Nej men man kan ju hoppas att den lyckas titta fram genom allt det gråa.

Nej får väl sätta lite fart, såg att klockan redan är halv två!
Får bli sen sittning idag med då.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0