Fredag!

Åhhhhhhhhh! Vad är det med mitt huvud?!?!
Det gör ont, och har gjort sen i onsdags nu!
Inga tabletter hjälper ju :(
Och nu är dom slut och inte har man råd att köpa nya förrän till onsdag.
Hurra...
I natt fick jag skickat och hört om Börje var vaken vid halv ett, vilket han var!
Så där gick jag mitt i natten i pyjamasen hem till honom för att få två alvedon så jag iaf kunde få det lite lättare och somna. Tusen tack.
Så fick i mig dom och de hjälpte iaf så jag kunde somna. Men nu sitter det där igen.
Bad Karen att ta med tabletter när hon kommer. Så hoppas hon kom ihåg det.
För nu kommer hon snart! :D
Vi ska ta en sväng ner över, var nån jacka hon ville kolla på :)
Sen blir det hårfärgning, besök av Börje och Johan och senare blir det rääääkor.
Blir bra detta :)
Tur att jag dammade igår, det syns inte idag! *suck*

Nej, sätta mig på soffan och vänta tills hon kommer.
Inget bra att sitta här kanske med huvudvärken.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0