...

Hmm.. Såg att det nya tenta schemat har kommit upp.
Och i april, på samma dag, samma tid, har jag två omtentor. Det är marknadsföringen och makroekonomin.
Men funderar på om jag ska göra marknadsföringen istället för makroekonomin.
Känns som jag har lite mer koll på marknadsföringen än makron.
Ja så blir det nog.

Fick papper från Sotenäsbostäder idag, jag står visst i kö hos dem. Antar jag ställde mig i den när jag skulle byta.
Så nu funderar jag på ifall jag ska stå kvar, för det brukar ju ta några år om man säger så innan man får en lägenhet, eller om jag ska gå ur och ställa mig i den om ett år. Vad tycker ni?

Nej, lägga mig och se på tv igen..

För det har jag inte gjort idag...

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0