En lugn torsdag

Idag har man inte gjort mycket.
Var till Lysekil och hämtade Caroline.
Sen.. Ja då sov jag en sväng. *haha*
Och har fått städat, inte illa.
Fick hjälp av Johan, han var så duktig. Dammsög och tvättade golven gjorde han.
Diskade saker som inte behövde diskas men han tyckte visst de behövde det ;)
Eller så var det för det var roligt att leka med vatten.. :P
Nu är det iaf någorlunda rent. Fast känns ju som innan.
Karen är nu i Kungshamn :)
Och hon har med dammsugare till mig!
Så nu har jag snart en egen! Wwiiee..
Behöver jag inte låna andras.

Äntligen har kursen kommit upp på högskolans hemsida.
Och vet ni vad?! Den verkar bli på svenska!!
Två av tre böcker är på engelska men föreläsningarna är iaf på svenska.
Är en bok jag inte har än.. Den fanns inte när jag beställde.
Men nu såg jag att den fanns, den kostar över 500!
Det gjorde även en av de andra två.. *suck*
Så nån mat blir det inte nästa månad heller. ;)

Har ju några böcker jag kan sälja men har inte kommit så lång än.
Vet inte vad man ska ta för pris på dem och så.. Men det löser sig.
Får ta hjälp av Karen imorgon kanske, hon har ju sålt sina skol böcker så, så lite mer koll har hon än vad jag har iaf.

Och räkorna är här! Tusen tack till Christian! :D
Bra med en svåger som jobbar med sånt ;)

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och kolla på tv.
Medium om en stund så det har jag tänkt titta på.

Men nu vet ni iaf att jag lever och har hälsan. Eller ja, lite förkyld har man blivit men det kan man ju leva med.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0