En liten vila

Ringde ett privat nummer förut, svarar sällan på dem eftersom det oftast är försäljare och om det inte är det tänker jag att då lämnar de väl ett meddelande. Så jag svarade inte, muttrade lite för mig själv om dessa försäljare.
Då ringde det privat på mobilen, svarade inte då heller och muttradel ite mer om att försäljarna börjar bli riktiga stalkers.
Ringer sådana på mobilen med. Och inget meddelande lämnades på någon av telefonerna.
Men så fick jag ett sms, så var det Anna från min klass som ringt :) det var ju lite kul. Hon frågade om nästa gång omtentan i mikroekonomin är, för hon tänkte inte heller göra den nu på lördag. Så svarade henne och hon ringde upp igen. Var rätt roligt, vi har inte pratat så där mycket i skolan och så, eller ja, vi har gjort grupparbete tillsammans och har ju suttit med henne och de andra och så men inte mycket mer.

Fick till mig skjuts till Hunnebo sedan ;) Först frågade jag Christian och det gick bra men han visste inte riktigt när han slutade, men så fick jag skjuts av Börje dit till kvällen ifall jag lämnar Johan på pingisen. Och det kan jag ju göra tänkte jag. Så kan jag tvätta på i lugn och ro. Vet inte om allt hinner klart, men mamma sa jag fick tvätta hos henne så då tar jag med resten dit isf. Blir nog bara en tvätt med sängkläder och handdukar. Tror det andra ska hinnas med.

Kände jag behövde vila huvudet lite från alla dessa modeller och olika saker..
Men snart på't igen. Packa med mig allt till mamma oxå så jag kan sitta där i kväll.
Åker nog dit vid sex, beror lite på tvätten och Börje men innan halv sju skulle det bli iaf.
Så då passar jag på att hämta ut mina böcker sedan oxå, när jag lämnar Johan.
Får jag gjort det med, inte illa.
Nej ta mig ett glas vatten kanske och sätta igång igen.
Man blir fort slut i huvudet :( Det är ju lite dumt.. Men men, så är det när man är en lat och odisiplinerad människa som inte börjar läsa direkt när kursen börjar :P
Har ju bara mig själv att skylla.
Men det ska nog gå fint ändå, tror jag har lite koll iaf. Iaf mer än vad jag hade i mikroekonomin. *haha*

Nej just det, vatten var det!

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0