Blev en tur

Blev inte soffan, hann aldrig så långt förrän Börje skrev på msn att han skulle hämta Johan i Hunnebo.
Han skulle sova där hos Martin idag, men stackarn han hostade så han spydde så han var ledsen och ville hem.
Så jag åkte med och hämtade honom och satt bak med honom under resan. Han var helt slut, av lång dag, hostande och så är det ju väldigt sent så han somnade där, emot mig. Tulle.
Så nu är han iaf hemma och förhoppningsvis går natten bra. Han somnade nog om direkt han fick lagt sig.
Och nu är ju klockan en del så nu ska jag lägga mig jag med, blir antagligen med tvn på men jag ska iaf lägga mig i sängen ;)




Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

de e ju inte så konstigt när han e dålig å springer med öppen jacka å bara keps på huvudet... å vara med på "fest" till 11 på kvällen

2009-03-22 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0