Dravel

Ja... Var några dagar sedan... Men inte ens mamma har ringt och sagt åt mig att skriva ;)
Kanske även hon tycker det är bara trist det jag skriver.
Är iaf så jag känner det. Händer ju inget så finns inte mycket att skriva då.
Och några direkta funderingar har jag inte heller, inga nya iaf :P

Börjar ladda inför 80 tals festen, får se om det blir nån chafför eller om man får köra själv.
Saker saknas ju fortfarande men mamma hade visst massa skor och sen är det smycken kvar..
Ja ja, det löser sig det med. ;)

Fått möte på soc på onsdag klockan tio så får vi se vad som händer då.

Sen väntar jag mest på att få börja jobba. Börja plugga borde jag med men vet inte, jag får aldrig börjat.
Jag ligger och vrider mig över det och drömmer och så men jag gör inget åt det.
Smart brud jag är.

Men men, nu vet ni iaf att jag lever, fast det visste ni redan ;)

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Äntligen har du skrivit!!! Jag saknade din blogg.

2009-06-22 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0