Vad är väl en bal på slottet...

Antagligen roligare än vad jag har just nu.
Idag har jag inget att göra, INGET.
Bara skräppost i mailen, posten delades ut snabbt och där fanns inget till mig.
Och ja.. Det är det jag ska göra på förmiddagen.
Ska inte klaga för jag jobbar ju.. Men det är inte roligt heller att bara sitta.
Går till postrummet med jämna mellanrum för att kolla läget..
Men gapar tomt i mitt fack.
Kom på att jag skulle ju ringa akassa men gör det i eftermiddag när jag sitter lite mer avskillt än vad jag gör nu.

Och det finns fortfarande inte en människa på msn..
Menar folk att de faktiskt har annat att göra än att sitta och hålla mig sällskap?!!
Illa illa..

Hungrig börjar jag bli med, men nu är det ju bara 50 minuter kvar tills man får gå hem på lunch.
En sallad på Wiking lockar lite.. Men inte ensam så får bli att gå hem istället.

På miljö vet jag iaf att jag har nått att göra hela tiden, även om det är mindre kul saker att göra ;)
Men ändå nått att göra!
Har saker att lägga ner i arkivet, saker från posten att öppna och "lite" brev att skicka ut..
Som KAN hända redan har skickats ut men han minns inte så jag får skicka ut dom igen.. Hmm.. ;)
Ja ni ser, det är som det alltid varit :P
Kanske är därför jag trivs.. För det är rörigt och jag är rörig.. Eller så kanske det är därför jag BLIVIT rörig för allt är rörigt där? Tåls att tänkas på kanske..

Nej nu kom jag på en sak att göra!

Wwiiee.. Tar säkert 3 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0