Tisdagens dravel

Gjorde mig till lite i morse.
Fick för mig att platta håret!
Så det gjorde jag.
Det var.. ja inte helt platt men rakare, nästan helt rakt.
Sen gick jag hemifrån till kontoret, och när jag var där var håret vågigt igen.
Hurra... *haha*
Där fick jag för det.
Mitt hår skulle behöva en inpackning eller fem oxå känner jag.
Och så måste det färgas!
Någon som ställer upp och hjälper mig?
Vill ju ha det mörkt, inte tråk färgat som det är nu.
Har funderat på det ett tag nu, hur det kan komma sig att ansiktet inte alls ser ut så som det gör i spegeln som i mitt huvud... Gillar det inte när man blir helt ställd när man ser sig, och besviken över att man inte alls ser så söt ut som man gör i sitt huvud.
Så man får väl göra ett försök till förbättring med hårfärgen iaf, kanske använda linserna mer och så.
Men får se om jag orkar stri med det.

Annars har det varit bra idag på jobbet, idag har jag fått suttit vid datorn och så även på förmiddagen så då gick det mycket fortare! =)
Skönt att jobba igen =D

Nej, nu ska jag nog bara slappa framför tvn.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0