Tisdag

Ännu en dag har gått!
Denna var något lugnare i växeln, men självklart ringer alla på en gång ;)
Tror de ringer varann först för att sedan ringa på samma gång till mig :P
Fick iaf skrivit ut några kompendie till skolan som jag kan läsa till tentorna.

Efter jobbet åkte vi till mamma och grillade. Så ÄNTLIGEN fick jag grillat!
Hade inte hänt än i sommar så var på tiden nu ;)

Och när vi kom till Kungshamn fick jag kört Börjes snygg SAAB hem till mig, ska ha den imorgon.
Fick fixat klart till Eva på soc med, eller ja, fattas en faktura men den har inte kommit än så den får jag komma med när den kommit.

Ja det var väl typ min dag.

Nu slöar jag på soffan, snart lägga mig i sängen.
Igår gjorde jag nått som jag inte gjort på ett år.
Jag läste i en vanlig bok innan jag skulle sova istället för kolla på tv!
Det är farligt att ligga så man ser tvn från sängen..
Men nu var det dax att läsa lite istället :)

Ha en bra kväll och en god natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0