Måndag

Ja Jenny kom till sist igår.
Och kladdkaka blev det!
Och lite godis med.
Och mörk i håret blev jag =D
Vad lite färg kan göra så mycket!
Vi tittade på en film under tiden jag satt med det i håret och så.
Blev lite pauser för ursköljning och sånt med det står man ju ut med ;)
Bröllops duellen blev det. Det var visst inget som Petri kände för att se ;)
Så vi fick göra det. Lite rolig var den ju allt.
Så blev rätt sent, kvart i elva åkte hon.
Men men sånt kan det bli ibland.

Idag övar jag på att dela på mig..
Det går lite si så där.
Nej då, det har funkat bra.
Och är ju bara två dagar så då går det,
hade nog inte funkat så bra om det varit hela tiden.

Fick iaf ringt till soc idag och frågat var mina pengar tar vägen.
Och de ska nog komma in idag eftermiddag.
Så det får vi hoppas så räkningarna kan bli betalda ;)

Så där fick ni en liten uppdatering.
Spännande värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0