Lite trött

Börje har lagt till med en dålig ovana!
Han väcker mig innan åtta!
Bara för han är uppe och vaken betyder ju inte att jag är det. *haha*
Har hans våg här, lånade den till igår och så har han inte fått den tillbaka, och då skulle han ju va klart väga sig idag och då väcker man mig tjugo i åtta.
Så här har jag suttit sen dess. Piggnade ju på innan han kom sig iväg igen.
Men men så kan det vara.
Nu ska jag bara sitta mest hela dagen och vänta på att klockan ska gå.
Lite som vanligt då. *haha*

Nej..
Nu ska jag titta på Knight Rider... Spännande.. ;)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Karen

av med ljudet har jag ju sagt ;-)

2009-07-02 @ 14:52:34
Postat av: Jezz

Hjälper inte så mycket om han kommer hit och plingar på ;)

2009-07-02 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0