Ja...

.. så satt man här igen... Det var SÅ HÄR det var förra sommaren.. Aaahhh.. ;)
Posten kom efter ett tag, men var snabbt gjort då det inte är så mycket post just nu.
Sen en liten fika paus, mmm.. vatten, och sen hade jag TVÅ saker att diarieföra efter posten..
Var lite roligt för tog lite letande att hitta rätt. Men sen gick ju resten snabbt.
Jag har kollat mailen 780 gånger redan och inget nytt i den..

Så vad nu då??

Men jag får sitta här och se upptagen ut kanske, snart ut och kolla i lådan kanske det ramlat in nått =)
Torbjörn hade visst sagt förra veckan att han hade massor för mig att göra... Så man får hoppas iaf.
Uppe på miljö saknar de mig redan iaf ;)
Bengt har både frågat och letat efter mig. *haha*
Men fick lugnat honom med att jag kommer upp efter lunch. ;)
Så vi skulle prata då... Lät nästan lite hemskt men tror bara det är om posten :)

Började skriva förut, men tog bort, om helgen.
Ekonomichefen kom in här så fick snabbt göra inlägget ;)

Så helgen ja.. Den har varit så luuuugn.
Har knappt varit utanför dörren, har hänt två gånger under lördag och söndag tror jag och då var det för att åka till Ica. *haha*
Fredagen var jag iaf mer ute, vi var hos syster en sväng på eftermiddagen/kvällen.
Sen när vi åkte hem åkte vi till Tennishallen på Smögen, hade lovat Johan och åka dit så han blev glad.
Han hittade visserligen inte det han var ute efter men finns ju annat att slösa pengarna på ;)
Jag slösade jag med, hittade ett par vita leggings som verkade som de inte skulle gå ända ner utan stanna på halva vaden eller så. Köpte ett par för att testa. Tror de kostade 39 eller nått, billigt! Har letat som en tok på nätet efter billiga sådana men finns ju inte några direkt. Så hem, fick testat dom och de duger allt fint =)
Lite jobbiga i midjan, de krullar sig;) Men men vad gör väl det när man slipper gnissa sönder låren!
Så dit ska jag iaf och köpa ett par fler, man fick två par för 60 kr! Kanon bra. =)
Fanns lite olika färger med men känner ju mig.. Så det blir nog bara svarta och vita :P
Sen hände det inte mycket mer den fredagskvällen, var inget fredagsmys med Robin :(
Men så är det ibland när det finns andra saker att göra. :)

Lördagen spenderade jag mest liggandes i min säng och läste boken jag försökt börjat på hela sommaren.
Börje var hos mig, vi var så sociala så.. Han satt vid datorn och jag läste.
Läste t om ut boken! Så när den var slut, då började jag bli lite rastlös.
Så efter många om och men kom vi oss iaf till Ica och köpte tacos, för vi skulle äta tacos och se på film.
Men då lämnade han av mig för han skulle "bara fram och tillbaka" till Hunnebo.
Ja visst, jag gick in och packade upp varorna, glodde lite på datorn och sen gick jag över till Robin och lånade några filmer. När det gått lite mer än en timme fick jag skickat och frågat om han tog vägen runt Uddevalla till Hunnebo då.
Det hade han inte gjort sa han ;) Utan då var han hos sin bror och skulle "komma snart".
Då var klockan strax över nio..
Ytterligare en timme senare fick jag frågat igen, för nu började jag bli riktigt hungrig ju.
Samma svar då, "kommer snart".
Sen blev jag lite irriterad och tänkte att jag gör mat till mig själv då.
Fast förvarnade honom först om att jag startade ugnen och sånt. :P

Så då tog det "bara" en halvtimme innan han kom igen.

Vi har nog inte samma syn på "kommer snart" :P

Så det blev en jäkligt sen tacos och filmkväll.

Men gott var det och filmen var helt okej.


Sen var söndagen ungefär i samma tecken, enda skillnaden var att jag såg på tv.

Och sen somnade jag på soffan och han la beslag på min säng. *haha*

Tur vi är så sociala mot varandra :P

När han väl vaknade iaf, för jag var vaken tidigare, fick vi kommit oss och handlat så vi kunde göra nått att äta.

Och så såg vi på en film.


Johan har vi inte glömt bort, utan han har åkt till sin mamma. Han åkte till mormor och morfar i lördags runt tolv och så kommer han hem på söndag eller måndag. Han har sett fram emot detta länge nu och var så glad.

Så jag hoppas verkligen det går bra..


Se nu är det bara en halvtimme kvar!

Fick en liten sak att göra här medan jag skrev, så nu har jag iaf gjort en sak till ;)


Tänkte ta en halvtimmes lunch idag så jag kan sluta halv fem, så man kan komma sig hem och byta om och så.

Han har inte svarat nått om träningen... Så jag hoppas han inte ångrat sig.

Ja ja märker jag. Han är så upp i sina bil grejer.
Så frågar han mig vad jag tycker om att t ex lägga si och så mycket pengar på en ratt.

Svarar att han gör ju som han vill, hans pengar, men att jag fortfarande tycker att han borde köpa kläder till Johan (lite till sig själv oxå kanske...) och nån byrå och sånt hem så han kanske kan få ordning hemma.
Men det "har han inga pengar till". För det vill han inte ta pengarna han fick för sålt bilen till.

Utan de pengarna ska gå till att fixa till bilen ha köpte.. Inte fixa som i byta bromsar utan fixa som i lacka om, byta ratt och lägga till lite annat "bra att ha". Han vill helt enkelt "bygga om den".

Så det ska pengarna gå till...

Ja ja, kommer nog aldrig gå att tala vett in i den.



Nej nu ska jag ta ett sista kik i postrummet och sen vänta ut de sista tjugo minuterna ;)


Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0