Balkong tid

Drog faktiskt på mig bikinin och la mig på balkongen.
Var skönt i början för då var det mesta skugga. *haha*
Men sen blev det varmt så svettas ju som en gris.
Ungefär en timme var jag där iaf. Är nog rekord för min "ligga på balkongen" tid.
Men nu fick jag då gå in för svetten rinner.
Hade jag kunnat lämna huvudet inne och kroppen ute hade det gått ett tag till.
Men så kan man ju inte göra.
Eller haft en fläkt som blåste på en.
Tror jag börjat flå i ansiktet.. Kul att man är knallröd och sen när det börjar lägga sig då flår man så är man lika vit sen igen. *haha*
Ja ja, orka bry sig nått större.
Ansiktet har iaf varit i skugga hela tiden nu, ja hela huvudet va klart. Man får ju försöka så gott det går iaf.

Men nu ska jag bara ligga under fläkten ett tag, försöka komma på vad jag kan ha för nått på mig för jag ska ju ut sen och hämta Johan på fritids och då ska man ju ha kläder..
Är nästan så jag önskar jag hade fler klänningar och kjolar, men bara nästan ;)
Ja ja, det löser sig nått finns det väl jag kan försöka klämma ner fettet i.

Nu ska jag iaf slänga mig under fläkten!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0