Onsdag

Ja hemma är jag nu, har varit en timme.
Väntar på att min falukorv jag hittade i frysen ska tina. Är lite hungrig nu!

Idag åkte jag ju in tjugo över åtta, för vi skulle träffas och gå igenom arbetet. Trodde ju det skulle vara snart gjort.
Tji fick jag! Och de andra med, för de trodde samma sak :P
Och inte har det blivit mer sidor för det?! Men men, vi har jobbat på texten, lagt till lite mer och så.
Så på måndag ska vi stanna kvar efter föreläsningen och förhoppningsvis göra det klart.
Så vi satt till halv fyra, lite surt för då gick en buss men var ju bara en timme till nästa så Dalsi var kvar oxå då hennes tåg gick tio över så vi tog en liten fika :) Hon bjöd ;) Hon hade visst köpt med sig fika när hon var och lämnade sin gaffel.

Och som sagt så sitter jag nu och väntar på att maten ska börjas lagas.
Imorgon är det skola, föreläsning då. Fast är nog mer uträkningar då. Kanske kan bli kul. Eller så somnar man.. :P
Ska träffa Valle i Uddevalla efter jag slutat, (slutar tolv) så då hoppar jag av i Uddevalla och så får vi se om jag kanske äntligen får se hennes hus ;) Har ju bara gått några år nu...

Nej jag ska nog kolla om inte korven är redo.. villl ju ha maaat!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0