Måndag, en solig måndag

Blir inget Hunnebo för oss idag, stackars Theo ligger i magsjuka :(
Så vi får göra nått annat. Det löser sig nog.
Skolan idag var.. seg. Idag har jag upplevt den längsta kvarten i mitt liv.
Satt där och lyssnade och han pratade och han pratade och han pratade och han pratade och han pratade..
Till slut kollade jag på klockan och tänkte för mig själv "nu måste den snart vara tio". Men neeej! Då hade det gått en kvart bara!  Zzznark! Och så hade vi den turen att vi hamnade framför en fyra tjejer som pratade hela tiden, de försökte inte ens viska, och så pratade de på tyska.. Sjukt störande. (ja det blev mer störande då)

Så vi gav upp en timme tidigare, så var hemma tidigare idag. Fast först fick vi vänta på bussen, den vi skulle åkt var sönder så vi fick vänta 20 minuter extra på en ny. Men hem kom man ju.

Nu har jag laddat ner lite extra hjälp till kursen, på svenska! Kanske man kan hänga med lite mer.

Jag har inget att skriva så då slutar jag nu. *haha*

Men kommer kanske sedan igen.

Hej.

Kommentarer
Postat av: carro a

det var störande för att ni inte förstod vad det var dom sa;) hihi

2009-02-24 @ 07:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0