Fortfarande freeeedag

Jag måste färga håret!
Jag ser ut som... Ja jag vet inte vad, men vackert är det inte!
Börjar väl se flint ut igen kan jag tänka mig. *hurra*
Jenny pratade på att hon kanske skulle åka upp hit imorgon.. Hoppas då det för då har jag ett jobb till henne!
(sa jag till henne redan då i telen så hon vet ;))
Så hoppas hoppas hon ska hit.

Blev visst alko-bud åt lillebror med, så har iaf bestämt att jag inte ska åka och lämna det förrän han är hemma så jag kanske kan få sagt hej till honom. Trist att behöva säga det men jag känner mig inte välkommen där längre när man kommer dit. Men vad ska man göra åt det.
Kan ju hoppas det är lite mer... välkomnande och tomt när man kommer sen? (ja fy på mig för att tänka så)
Han sa flera gånger att han har jouren så tror ju inte budet är direkt till honom kanske?
Men det låtsas jag då om som jag inte fattat.
*hmm... Kom på nu att jag vet inte om han läser här, eller nån annan gör det.. Ja ja, det får bli så. Är iaf så jag tycker.*

Kom precis upp ur badet, det var skönt men hade varit ännu mer avslappnande om jag inte hade haft ett badkar som läcker.. Man hör ur vattnet rinner ut hela tiden. *haha*
Men blev iaf en stund, inte illa det.
Så nu får det bli lite kläder och nått att äta.

Nu fick jag sms av Jenny, hon ska hit imorgon!! Och hon färgar mitt hår!! Wwiieee!!
Underbart! =D
(hoppas bara det blir så nu.. )

Nej, kläder och mat var det!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0