17:e december

Sitter och försöker få igång hjärnan, men det går inte så bra.
Huvudvärkig som den är.
Men ett par tabletter och lite mat kanske gör susen.
För sen är det plugg som gäller. Massa plugg och plugg.
Nu har vi bara en föreläsning kvar, detta året.
Sen blir det att verkligen plugga hemma för innan tentan har vi bara tre föreläsningar och en övningstentadag.
Så det behövs pluggas massa.

Sen har jag lärt mig oxå att man inte ska säga saker man inte menar ;)
Typ som "jag flyttar till Gbg när vi hittar Kungshamnsgatan".
För vet ni, då hittar man en jäkla gata som heter Kungshamnsvägen.
Och nej, jag har inga planer på att flytta till Göteborg så försöker komma på bra undanflykter men på nått sätt så lyckas han (Robin) "slå sönder" de undanflykter jag har..
Men jag fortsätter försöka komma på några ;)
Han ringde igår och frågade om jag hade börjat packa än ;)
Vi kom på att det är ju inte bara, bara att få en lägenhet där så jag lär ju ha några år på mig :P

Julklapparna börjar bli klara, om de bara kom hit nån gång..
Robin ska fixa Martins klapp och han skulle iaf komma hit upp senast julafton.
Så det får jag ju hoppas då. Hahaha.
Är en kvar, nått litet, som jag har kvar.. Men det är inte lätt.
Men men, hittar väl nått. Om jag hade gått i affärer ;)
Är ju bara en vecka till julafton nu..

Nej, nu får jag nog ta de där tabletterna och laga lite mat.
Köttfärsås och spagetti lät gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0